loading...
مقاله فا
hamdi بازدید : 17 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

یونا موازی

Youna - دانلود آهنگ یونا موازی

دانلود آهنگ یونا موازی

همینک با ما باشید با آهنگ جدید یونا به نام موازی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Youna  Movazi With Text And Direct Links

دو تا خط موازی بی سر و ته که بهم دیگه وصل نمیشن

دو نفر که به شدت علاقه به هم دارن گاهی خسته میشن

گاهی وقتا یه قهر کوچیک واسه رابطه لازمه باشه قبول

ولی عین جهنمه دنیام وقتی چشات روم بسته میشن

من بلدت بودم سر عشق تو سوختم رفت و تو چشای خودم دودم

نه شاکی نیستم ازت میدونم مقصر اصلی قصه خودم بودم

متن آهنگ یونا موازی

یونا موازی

دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای یونا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 2,598
  • بازدید کلی : 11,467